Zakończył się konkurs dziennikarski w ramach Warszawskich Inicjatyw Edukacyjnych. Działania angażujące młodzież do wykonania pracy literacko-artystycznej opartej na zgłębieniu działań dziennikarskich wzmocniły postawę akceptacji i otwartości na różnorodność poglądów. Uczniowie rozwinęli umiejętność prowadzenia wywiadu jednocześnie przełamując bariery w dialogu międzypokoleniowym. Kilkoro z nich brało udział w warsztacie dziennikarskim prowadzonym przez p. Łukasza Karustę i p. Maksymiliana Manterysa (zawodowi dziennikarze). Uczestnicy ujmująco przedstawili wywiady z seniorami, i pokazali pozytywne relacje, pełne szacunku i porozumienia międzypokoleniowego oraz dojrzałe zdanie na temat jak słowo wpływa na ludzi młodych. Dokonali też ciekawych wyborów wśród przedstawicieli młodych osób, które osiągnęły sukces społecznie akceptowany, promujących wartości tolerancji, szacunku w swoim rozwoju artystycznym, których spotyka np. fala hejtu. Prace przesłane do organizatora obejrzało Jury (nauczyciel WOS, nauczyciel języka polskiego, zawodowy dziennikarz) . Poruszano wiele tematów m.in. poszanowanie inności, tradycji, tolerancji; a podmiotem był człowiek, zwierzę, klimat.
Wszyscy deklarowali kontynuację takich działań w przyszłym roku. Uczestnicy projektu w podsumowaniu swoich prac wysnuli tezę: „Słowo może wiele zmienić we współczesnym świecie ale trzeba pamiętać, że często generuje nie zawsze pozytywne działania. Dotyczy to młodych i seniorów.” Wszystkie prace powstały w wersji papierowej lub prezentacji PP. Jury ostatecznie przyznało I m-ce Damianowi Grzejdakowi z MOW ul. Barska 4; II m-ce zajął duet Konrad Zalewski i Kacper Bartniak, a III m-ce przypadło Julii Szulejko i Dominikowi Sieńko. Roksana Nieradka została wyróżniona za poprowadzenie wywiadu z p, Anią Gulatowską i Margaret. W projekcie wzięły udział ostatecznie trzy ośrodki: wychowawczy i socjoterapii oraz integracyjna szkoła podstawowa.
Materiały zakupione z funduszy do projektu wzbogacą ofertę zajęć redakcji szkolnej MOS nr 6 w pracowni sztuki.